pátek 18. listopadu 2016

Co vás zaručeně dobije energií?

Ahoj! 
Dneska kratší článek o tom, co vás dobije energií. :)


Jste fyzicky zatěžování,  nebo jen potřebujete energii dostat do těla?
 Přestaňte pít kávu a pojďme se společně podívat jak jde energie přírodně dostat do těla. :)

Tady je menší seznam přírodních zdrojů energie:¨

- Hruška
- Pistácie
- Burákové máslo
- Pita chléb
- Banán
- Nízkotučné čokoládové mléko
- Jablko
- Vejce natvrdo
- Sírové kokosové mléko
- Nízkotučný sýr na pšeničném toastu
- Pomeranč
- Sušene ovoce
- Ovesná kaše a další

Jako první bych začala hruškami a pistáciemi. Hruška je bohatá na vlákninu a pistácie udržují stabilní hladinu cukru v krvi. Proto doporučuji jednu hrušku a několik ( asi 30 ) pistácií a budete se po celý den cítit skvěle!

Burákové máslo, pita chléb a banán. Tyto tři ingredience po spojení vytvoří energetickou bombu. Dostává se do těla hodně proteinů a sacharidů.

Nízkotučné čokoládové mléko má podobné vlastnosti jako burákové máslo. Po jedné skleničce tohoto mléka budete značně aktivnější.

Jablko a vejce natvrdo. Tyto dvě suroviny se často dávají dohromady. Mají tělu přidávat energii. Toto spojení je nízkokalorické a navíc vejce obsahuje vitamíny B - které podporují energii v těle.

Pro sportovce bych doporučila kokosové mléko, které je bohaté na sacharidy a draslík. Uvádí se, že podáte větší a lepší výkon.

Nízkotučný sýr, pšeničný toast a pomeranč. Spojení těchto tří surovin je nejlepší. Každá má svou funkci a celkově vám to dá energii a podpoří metabolismus.

Ne nadarmo nám říkali ve škole, že máme před písemkou sníst hrst rozinek nebo nějakého sušeného ovoce. Pokud nejste milovníkem sušeného ovoce. Vhoďte jej do bílého jogurtu a hned to bude chutnat jinak.
Také ovesná kaše je dobrý energetickým jídlem, který posílí organismus a dodá mu sílu. :)


Doufám, že tento článek vám trochu pomůže v tom, jak si dodat energii v práci, škole, či v posilovně. :)
Zdroj: google.com



Reakce:

2 komentáře:

  1. Děkuji za zajímavé tipy. Nastoupila jsem do práce, kde dělám 24h směny, takže tohle se mi hodí. Zatím dobíjím energii pomocí hroznového cukru a banánů, ale to se brzy přejí, že? :)

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo..24h? To bych nezvládla :D Asi ano, třeba to střídej ;)

    OdpovědětVymazat